Halaman

Rabu, 16 Mac 2011

Keluarga Songsang

Kisah ini saya perolehi daripada salah seorang rakan yang juga ahli kelas KBNM.Kisah sebuah keluarga Melayu yang mengamalkan sex bebas.Rakan saya ini,saya namakan sebagai K.Pernah merantau ke pekan-pekan besar untuk bekerja.

Satu hari dia disapa oleh seorang perempuan separuh umur ketika sedang merayau-rayau di sebuah pekan yang mungkin semua orang boleh mengagaknya.Sembang punya sembang perempuan itu mempelawa K untuk bekerja dengannya.

K apa lagi.Terima terus tanpa banyak tanya.Dek kerana dia tidak ada tempat tinggal lagi.Maka perempuan itu mempelawa tinggal di rumahnya.K berasa bersyukur kepada tuhan.Kerja dah dapat.Tempat tinggal disediakan.

Tapi dia belum pasti apa bentuk pekerjaan yang akan dilakukan kelak.Ah....tunggu lah nanti.Janji sampai sini dapat rezeki ang halal.Bisik K lagi.

Sampai di rumah perempuan tadi,K telah di sambut mesra oleh ahli keluarga perempuan itu.Sebuah bilik telah disediakan untuknya.Selesai makan malam bersama keluarga itu,dia terus masuk bilik sambil berangan-angan kosong.Mata pun tak mahu terlelap lagi.Dia mengambil sebuah majalah untuk dibaca.

Isk....rasa nak buang air kecil pulak.K bingkas bangun menuju ke tandas yang telah
ditunjukkan semasa baru sampai di rumah ini oleh salah seorang anak perempuan tadi. Semasa dia menuju ke tandas, dia agak terkejut kerana perempuan tadi memasuki bilik menantunya.

Setelah selesai buang air, dia terserempak dengan menantu perempuan keluar dari bilik suami perempuan tadi.Dia semakin keliru bila mendengar suara gelak ketawa datang dari bilik mereka.

Esok paginya semasa sarapan, K bertanya kepada salah seorang anak perempuan tadi tentang suara dan keakuan mereka masuk bilik satu sama lain.

Jawap anak perempuan itu,"Ala biasa la dik.Kami suka bermesra antara satu sama lain.Mama dan papa pun tak marah.Adik nak....malam ni join sekali la."

Tersirap darah K.Tak pernah dia menjangka ada orang Melayu melakukan sek bebas di dalam keluarga.Dia berasa malu dan amat-amat janggal.

Tanpa berlengah K pun memberitahu perempuan tersebut ingin keluar sebentar.Sebenarnya dia nak cabut lari.

K mengakhiri kisahnya kepada saya dengan katanya,"Mereka memang baik dan lemah lembut tetapi tak sangka kelakuan mereka amat luar biasa.Hmmmm.....astaghfirullahul azim"